Aktualności
Aktualności
Polski Związek Faktorów z Good Message
Polski Związek Faktorów, organizacja samorządu branżowego, reprezentującą podmioty świadczące usługi faktoringowe w Polsce powierza opiekę nad działaniami public relations agencji Good Message. Do zadań agencji będzie należała współpraca z mediami oraz doradztwo...
czytaj dalejTUZ wybiera Good Message
TUZ Ubezpieczenia nawiązał współpracę w zakresie public relations agencją Good Message. Do zadań agencji będzie należała współpraca z mediami oraz doradztwo komunikacyjne. TUZ Ubezpieczenia to nazwa marki związanej z TUZ Towarzystwem Ubezpieczeń Wzajemnych,...
czytaj dalejPBUK stawia na Good Message
Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych wybrało agencję do obsługi public relations. Realizację działań komunikacyjnych i medialnych powierzyło Good Message. Agencja będzie prowadzić przede wszystkim zarządzanie relacjami z mediami, a także współpracę z...
czytaj dalejMikołaj Skorupski z Good Message na Konferencji Ubezpieczeniowej
Najnowsze wytyczne Komisji Nadzoru Finansowego poddano analizie podczas konferencji dotycząca przyszłości dystrybucji produktów ubezpieczeniowych w Polsce. Spotkanie odbyło się 10 czerwca 2014 r. w Centrum Konferencyjnym przy ul. Ogrodowej 58 w Warszawie. Patronem...
czytaj dalejZaufanie jest filarem
Przychody firm są ściśle powiązane z ich reputacją. Podmioty o niekorzystnym wizerunku tracą. Dobrze obrazuje to sytuacja na polskim rynku ubezpieczeń. Negatywny obraz branży w oczach klientów spowodował widoczny spadek sprzedaży usług. Analizę na ten temat...
czytaj dalejOdczarować reputację
W wydaniu Miesięcznika Ubezpieczeniowego z lutego 2013 r. ukazał się artykuł Mikołaja Skorupskiego, założyciela Good Message, nt. reputacji usług asekuracyjnych w Polsce. Jaki jest stopień zaufania polskich konsumentów do rynku ubezpieczeniowego i świadczonych...
czytaj dalejGood Message dla forum TFI
Forum Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA wybrało agencję do obsługi public relations. Obowiązki te powierzono firmie Good Message. Do zadań agencji należy przede wszystkim współpraca z mediami oraz komunikacja z rynkiem finansowym i jego uczestnikami. Forum...
czytaj dalejGood Message rozpoczyna współpracę z INSIA
Największa w Europie Środkowej i Wschodniej firma pośrednictwa ubezpieczeniowego powierza opiekę nad działaniami public relations agencji Good Message. Do zadań agencji będzie należała współpraca z mediami oraz doradztwo komunikacyjne. INSIA to największa sieć...
czytaj dalejGood Message w Dzienniku Ubezpieczeniowym
Mikołaj Skorupski, właściciel agencji Good Message, w Dzienniku Ubezpieczeniowym z 22 marca 2013 r., opowiada o roli, jaką odgrywa reputacja ubezpieczycieli. Mikołaj Skorupski w publikacji przytacza przykłady krajów wysoko rozwiniętych gospodarczo, w których...
czytaj dalejCzas na fakty
Marka jest tym, co ludzie mówią o Tobie - powiedział Jeff Bezos, twórca Amazon.com. Czy w trosce o swoją markę ubezpieczyciele zaczną przywiązywać większą wagę do opinii otoczenia? - pyta Mikołaj Skorupski, właściciel Good Message na łamach Miesięcznika...
czytaj dalejRynek polis potrzebuje PR
Miesięcznik Ubezpieczeniowy w wydaniu z marca 2013 r. prezentuje artykuł Mikołaja Skorupskiego, założyciela agencji Good Message, nt. ubezpieczeniowego public relations. Niski stopień zaufania do firm ubezpieczeniowych w Polsce (zaledwie 14 proc. wg „Diagnozy...
czytaj dalejCBOS wybiera Good Message
cbGood Message rozpoczyna współpracę z Fundacją Centrum Badania Opinii Społecznej. Agencja będzie odpowiedzialna za doradztwo komunikacyjne, a także obecność marki w mediach społecznościowych. Fundacja Centrum Badania Opinii Społecznej i Good Message zawarły...
czytaj dalejWizerunek rynku ubezpieczeniowego
Good Message prezentuje analizę wizerunku rynku ubezpieczeniowego w Polsce. Opracowanie zawiera najważniejsze informacje dotyczące społecznego postrzegania tego sektora. Blisko dziesięcioletnie doświadczenie Mikołaja Skorupskiego, założyciela Good Message, na rynku...
czytaj dalejKontakt
+48 501 330 753
Najnowsze komentarze