CBOS wybiera Good Message

sty 21, 2013 | Informacje

cbGood Message rozpoczyna współpracę z Fundacją Centrum Badania Opinii Społecznej. Agencja będzie odpowiedzialna za doradztwo komunikacyjne, a także obecność marki w mediach społecznościowych.

 

Fundacja Centrum Badania Opinii Społecznej i Good Message zawarły umowę o współpracy w zakresie public relations, ze szczególnym uwzględnieniem budowania reputacji marki w wybranych mediach społecznościowych. Nacisk zostanie położony na kształtowanie wizerunku Fundacji na Twitterze i Facebooku.

 

Fundacja CBOS jest wyspecjalizowanym ośrodkiem prowadzącym reprezentatywne dla społeczeństwa polskiego badania sondażowe, dotyczące opinii na temat wszelkich ważnych problemów społeczno-politycznych i gospodarczych.

 

Atutami CBOS są: solidna, dobrze wyszkolona i doświadczona sieć ankieterska oraz profesjonalna kontrola jakości badań, prowadzona zarówno przez własnych specjalistów, jak i przez niezależny audyt zewnętrzny. Dzięki rzetelnym procedurom kontroli CBOS posiada aktualny certyfikat Programu Kontroli Jakości Pracy Ankieterów przyznawany przez Organizację Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR), do której Centrum Badania Opinii Społecznej należy od 1999 roku.

 

Zdjęcie: <a href=’https://pl.freepik.com/darmowe-zdjecie/mężczyźni-uścisk-dłoni_1372807.htm’>Designed by Freepik</a>