Polski Związek Faktorów z Good Message
Polski Związek Faktorów, organizacja samorządu branżowego, reprezentującą podmioty świadczące usługi faktoringowe w Polsce powierza opiekę nad działaniami public relations agencji Good Message. Do zadań agencji będzie należała współpraca z mediami oraz doradztwo komunikacyjne.
Polski Związek Faktorów działa od 2001 roku. Do PZF należy obecnie 30 członków – 5 banków komercyjnych i 21 samodzielnych podmiotów, wyspecjalizowane w faktoringu, 2 parterów oraz 2 członków honorowych.
Celem PZF jest budowanie silnego samorządu branżowego poprzez:
- bliską, systematyczną i uporządkowaną współpracę wewnątrz organizacji,
- edukację przedsiębiorców i promocję usług,
- współpracę z ośrodkami akademickimi i decydentami na rzecz rozwoju rynku.
Do najważniejszych zadań PZF należy krzewienie wśród przedsiębiorców świadomości korzyści wynikających z faktoringu. Związek prowadzi też szeroki dialog na rzecz rozwoju tego sektora w Polsce.
Zdjęcie: <a href=’https://pl.freepik.com/darmowe-zdjecie/inspektor-finansowy-firmy-i-sekretarz-składający-raport-obliczający-lub-sprawdzający-saldo-inspektor-kontroli-dochodow-w-urzędzie-skarbowym-koncepcja-audytu_1202418.htm’>Designed by Snowing</a>
Najnowsze komentarze