PBUK stawia na Good Message

sie 9, 2014 | Informacje

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych wybrało agencję do obsługi public relations. Realizację działań komunikacyjnych i medialnych powierzyło Good Message.

 

Agencja będzie prowadzić przede wszystkim zarządzanie relacjami z mediami, a także współpracę z rynkiem ubezpieczeń i jego uczestnikami. Realizować ma także działania informacyjne skierowane do ubezpieczonych i poszkodowanych w wypadkach drogowych. Bezpośrednią obsługę klienta koordynuje Mikołaj Skorupski, dyrektor strategiczny Good Message. Umowę podpisano na czas nieokreślony.

 

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych jest organizacją skupiającą zakłady ubezpieczeń, które na terytorium Polski oferują obowiązkowe ubezpieczenia komunikacyjne OC. Biuro ma zadanie zabezpieczenie praw ubezpieczonych i poszkodowanych w wypadkach. PBUK pełni rolę biura narodowego w Systemie Zielonej Karty, a także organu odszkodowawczego i ośrodka informacji.

 

Przeczytaj także na portalu Wirtualne Media.

 

Zdjęcie: <a href=’https://pl.freepik.com/darmowe-zdjecie/człowiek-daje-komuś-klucz-do-samochodu_3763188.htm’>Designed by Jcomp</a>