Reputacja
Reputacja marki
„Reputacja jest więcej warta niż pieniądze” – powiedział Publiliusz Syrus, rzymski pisarz z I w. p.n.e., autor maksym, improwizator. Jego spostrzegawczość i talent docenił sam Juliusz Cezar, wyróżniając go w konkursie mowy improwizowanej. Słowa wypowiedziane przez Publiliusza Syrusa 2 tysiące lat temu są aktualne do dziś.
Reputacja jest jednym z kluczowych ogniw pozafinansowej wartości firmy. Stanowi o jej sile i decyduje o perspektywach rozwoju. Jest wartością dodaną profesjonalnie prowadzonego procesu public relations.
Jego efektem jest nie tylko zbliżone postrzeganie firmy zarówno przez osoby z nią związane, jak i postronnych obserwatorów. Nadrzędnym rezultatem procesu public relations jest stworzenie pozytywnego obrazu firmy, zyskanie zaufania jej otoczenia oraz zapracowanie na społeczny szacunek, które są składowymi reputacji.


Kontakt

