Analiza i strategia
Analiza i strategia
Jak to działa
Być z informacją tam, gdzie jest klient – to życzenie każdego profesjonalnego marketera i specjalisty ds. public relations. Aby je zrealizować, potrzebne jest z jednej strony doświadczenie, z drugiej – wiedza analityczna o tym, do jakiego klienta rzeczywiście chce się dotrzeć, gdzie on jest i jakich informacji faktycznie oczekuje.
Strategia komunikacji – to kompleksowa i spójna koncepcja działań nastawionych na dotarcie z informacjami do klienta. Określa zamierzenia komunikacyjne oraz sposoby ich realizacji. Jej podstawową funkcją jest zaprezentowanie celów opartych na wartościach reprezentowanych przez firmę, a także dróg, jakimi należy podążać, aby je osiągnąć.
Co proponujemy
W ramach planowania i tworzenia strategii komunikacji przygotowujemy m.in.:
- analizę sytuacji wyjściowej,
- analizę potrzeb konsumenckich i społecznych,
- analizę SWOT,
- koncepcję zapewniającą synergię pomiędzy celami biznesowymi i komunikacyjnymi,
- taktykę dotarcia do różnorodnych grup docelowych,
- efektywne przekazy kształtujące reputację marek.
Kontakt
+48 501 330 753