Analiza i strategia

Analiza i strategia

Jak to działa

 

Być z informacją tam, gdzie jest klient – to życzenie każdego profesjonalnego marketera i specjalisty ds. public relations. Aby je zrealizować, potrzebne jest z jednej strony doświadczenie, z drugiej – wiedza analityczna o tym, do jakiego klienta rzeczywiście chce się dotrzeć, gdzie on jest i jakich informacji faktycznie oczekuje.

 

Strategia komunikacji – to kompleksowa i spójna koncepcja działań nastawionych na dotarcie z informacjami do klienta. Określa zamierzenia komunikacyjne oraz sposoby ich realizacji. Jej podstawową funkcją jest zaprezentowanie celów opartych na wartościach reprezentowanych przez firmę, a także dróg, jakimi należy podążać, aby je osiągnąć.

 

Co proponujemy

 

W ramach planowania i tworzenia strategii komunikacji przygotowujemy m.in.:

  • analizę sytuacji wyjściowej,
  • analizę potrzeb konsumenckich i społecznych,
  • analizę SWOT,
  • koncepcję zapewniającą synergię pomiędzy celami biznesowymi i komunikacyjnymi,
  • taktykę dotarcia do różnorodnych grup docelowych,
  • efektywne przekazy kształtujące reputację marek.

 

Kontakt

  send@goodmessage.pl
  +48 501 330 753