TUZ wybiera Good Message
TUZ Ubezpieczenia nawiązał współpracę w zakresie public relations agencją Good Message. Do zadań agencji będzie należała współpraca z mediami oraz doradztwo komunikacyjne.
TUZ Ubezpieczenia to nazwa marki związanej z TUZ Towarzystwem Ubezpieczeń Wzajemnych, które zostało założone w sierpniu 2003 roku. Początkowo firma planowała sprzedaż jednego typu ubezpieczeń tylko dla określonej grupy klientów, dlatego też założyciele wybrali korzystny w tym rozwiązaniu model biznesowy – towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych. W 2016 roku nastąpiły zmiany właścicielskie, został powołany nowy zarząd, który rozpoczął proces zmian, takich jak rozszerzenie oferty produktowej, grupy klientów i rozwój technologiczny.
W ostatnich latach, z nowym zarządem i nową strategią, firma przeszła ogromną przemianę, której celem jest zostanie firmą bardziej elastyczną i przyjazną dla swoich agentów, brokerów i klientów, a także wzrost udziałów w rynku ubezpieczeń majątkowych detalicznych i korporacyjnych.
Good Message będzie odpowiadać za współpracę z mediami i doradztwo komunikacyjne dla TUZ Ubezpieczenia.
<a href=”https://pl.freepik.com/darmowe-zdjecie/strony-rysunku-parasol-na-tablecie_926640.htm#query=insurance%20media&position=19&from_view=search&track=ais”>Obraz autorstwa creativeart</a> na Freepik
Najnowsze komentarze