Social media


Social_med_oferta

Rozwój nowych technologii, a wraz z nimi urządzeń mobilnych, sprawił, że komunikacja stała się prosta jak nigdy. Użytkownicy wymieniają się informacjami w zawrotnym tempie, a opinie trafiają do setek odbiorców w czasie rzeczywistym. Media społecznościowe stały się kwintesencją współczesnego modelu komunikacji interpersonalnej w sieci. Ich wiodącym symbolem jest oczywiście Facebook. Jednak nie tylko on stanowi o sile social mediów.

 

Jak to działa?

Uznany krajowy ośrodek badawczy chciał poszerzyć krąg odbiorców swoich sondaży. Jego managerom zależało na dotarciu zarówno do mediów, jak i liderów opinii, praktyków, socjologów, politologów, ekonomistów, a także marketerów. Aby osiągnąć ten cel, marka zaangażowała się w korzystanie z mediów społecznościowych. Z uwagi na założenia strategiczne, najważniejszym z nich stał się nie Facebook, choć tu także firma jest obecna, lecz Twitter. To on zapewnił dotarcie do pożądanej grupy docelowej i przysporzył ośrodkowi czterokrotnie więcej użytkowników niż największy światowy serwis społecznościowy. Wystarczy porównać:

 

Czy jeśli miałbyś dostęp do wiedzy, w jaki sposób dobrać metody komunikacji, kanały dotarcia i rodzaje przekazu w social mediach do Twoich potrzeb, chciałbyś z niej skorzystać? Prowadzenie opisanych projektów powierzono naszej firmie.

 

Co proponujemy?

Nasza filozofia obecności w mediach społecznościowych opiera się na dobieraniu właściwego kanału dotarcia do pożądanej grupy docelowej. Realizując tego typu projekty stawiamy na:

  • tworzeniu strategii marek w social mediach,
  • przygotowywaniu aplikacji dedykowanych,
  • zarządzaniu treścią i obrazem,
  • moderowaniu i monitorowaniu dyskusji,
  • budowanie zasięgu.

 

Zobacz też: PR internetowy oraz Copywriting i ghostwriting.