PR internetowy


ePR_oferta

Internet to dziś najbardziej dynamicznie rozwijające się środowisko. Miliony informacji rozchodzą się w nim z zawrotną prędkością. Ci, którzy nie doceniają jego siły, nie mają szans na przebicie się z wiadomościami na swój temat. Nie bez przyczyny utarło się powiedzenie: „Kogo nie ma w internecie, ten nie istnieje”. Ale nie wystarczy w nim tylko być. Trzeba jeszcze docierać z ciekawymi informacjami do tych odbiorców, na których nam najbardziej zależy.

 

Jak to działa?

Dobrym przykładem jest obszerna analiza usług zarządzania majątkiem najbogatszych rodzin, zaprezentowana w serwisie internetowym poczytnego miesięcznika ekonomicznego. Przedstawiono w nim dane oraz praktyczne informacje nt. światowego i polskiego rynku family office. Oferta ta jest połączeniem usług zarządzania aktywami z doradztwem podatkowym i prawnym. Mają one wspierać bezpieczeństwo inwestycji i międzypokoleniowy transfer majątku.

Informacja dotarła do ponad 100 tys. użytkowników serwisu, z którego korzystają przede wszystkim przedsiębiorcy i właściciele firm, oraz prezesi i dyrektorzy korporacji. Idealny sposób dotarcia z informacją do właściwie wyselekcjonowanych odbiorców. A oto pełny artykuł.

 

Jeśli ktoś mógłby pokazać Ci, jak w sieci dotrzeć z wiarygodną informacją do czytelników tych portali internetowych, na których Ci najbardziej zależy, to chciałbyś go wysłuchać? Wspomniana publikacja ukazała się dzięki naszym informacjom, w których prezentowaliśmy dane pochodzące od naszego klienta. Przygotowaliśmy dla niego szereg kampanii, które okazały się równie efektywne.

 

Co proponujemy?

W ten sposób realizujemy działania z obszaru internetowego PR. Jest on jedną z naszych głównych usług. Dzięki niej zapewniamy:

  • efektywną komunikację marki w sieci,
  • obecność w popularnych serwisach internetowych,
  • relacje z dziennikarzami internetowymi i blogerami,
  • pozyskiwanie przychylnych opinii internautów,
  • tworzenie wartości marki w sieci.

 

Zobacz też: Media relations i Social media.