Media relations


Media_oferta

Siła mediów jest dziś tak ogromna, jak jeszcze nigdy dotąd. Dlatego współpraca z nimi jest tak ważna. Dobrze prowadzone relacje z mediami to powinność każdej szanującej się marki. Dlaczego? Bo media pozwalają dotrzeć z informacją do milionów odbiorców.

 

Jak to działa?

W pewien wakacyjny poranek, czytelnicy wiodącego ogólnopolskiego dziennika oraz należącego do niego portalu internetowego dowiedzieli się jak szerokie i nieoczekiwane zastosowanie mają polisy komunikacyjne OC. Działają one bowiem nie tylko w kraju, ale i w kilkudziesięciu innych krajach Europy. Ich brak może natomiast mieć katastrofalne skutki dla tych kierowców, którzy wybiorą się autem bez polisy na zagraniczny urlop. Jeśli spowodują wypadek, będą musieli w całości ponieść wszelkie koszty napraw wyrządzonych szkód. Sfinansują z własnej kieszeni nie tylko remont zniszczonych pojazdów, ale także leczenie osób poszkodowanych.

Rocznie polscy kierowcy bez OC powodują za granicą ponad 300 wypadków i kolizji. Odszkodowania wypłaca za nich Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych, ale każdą złotówkę egzekwuje później od sprawców. W ostatnim roku była to kwota 4 mln zł, a w ciągu ostatnich 10 lat – aż 24 mln zł. Wspomniany dziennik radził czytelnikom, aby nie lekceważyć ubezpieczenia OC jeżdżąc zarówno po krajowych, jak i zagranicznych drogach.

Więcej informacji na temat znaleźć można w artykule „Bez ubezpieczenia OC możesz zostać bankrutem do końca życia”.

 

Gdybyś mógł poznać metody, jak prezentować w mediach podobne rady dotyczące Twojego biznesu, to zdecydowałbyś się obrać taki kierunek? Opisany artykuł ukazał się dzięki naszym informacjom, w których prezentowaliśmy dane pochodzące od naszego klienta. Zrealizowaliśmy dziesiątki tego typu zadań.

 

Co proponujemy?

Tak działająca usługa Media relations, to jedna z naszych głównych specjalności. Pomagamy w:

  • efektywnej komunikacji z mediami,
  • kreowaniu pożądanych komunikatów i informacji,
  • niwelowaniu ryzyka wizerunkowego,
  • zjednywaniu zwolenników i pozyskiwaniu zainteresowania,
  • tworzeniu wartości marki.

 

Zobacz też: PR internetowy i Social media.