Doradztwo reputacyjne


Doradztwo_rep_oferta

Wartość przedsiębiorstwa to nie tylko jego finansowa wycena. To suma tej wyceny oraz reputacji jego marki. Tę zaś stanowią m.in. oceny, opinie, popularność, zaufanie. A na nie trzeba zapracować w takim samym stopniu jak na zyski. Wymaga to czasu, pracy i zaangażowania. Reputacja jest więc inwestycją – długoterminową, ale i zyskowną.

 

Jak to działa?

Inwestycja w reputację to poważna korzyść. Trudno ją wyrazić w twardej walucie, ponieważ stanowi wartość pozamaterialną. Nie może jednak schodzić na plan dalszy w strategii rozwoju przedsiębiorstwa. Potrzebuje ono zarówno pieniędzy, jak i takich zalet jak dobre imię, pozytywne rekomendacje czy zaufanie otoczenia. To właśnie one składają się na jedną z kluczowych wartości firmy – reputację.

„Dobra reputacja jest więcej warta niż pieniądze” – powiedział Publiliusz Syrus, rzymski pisarz z I w. p.n.e., autor maksym, improwizator. Jego talent docenił sam Cezar wyróżniając go w konkursie mowy improwizowanej. Prawda znana już w starożytności, nabiera szczególnego znaczenia w XXI w. Jest bowiem jednym z filarów sukcesu rynkowego firmy.

 

Gdyby ktoś pokazał Ci, jak skutecznie rozwinąć biznes, zdobyć nowe rynki i zwiększyć sprzedaż, a jednocześnie zbudować szacunek i zaufanie do marki, to skorzystałbyś z jego pomocy? Uczestniczymy w tworzeniu zaawansowanych strategii rozwoju przedsiębiorstw. Jesteśmy partnerem interdyscyplinarnego think tanku – AhProfit. Biorąc udział w jego pracach, stoimy na straży uwzględniania reputacji marek, w tworzeniu strategii rozwoju przedsiębiorstw.

 

Co proponujemy?

Aby podnieść efektywność biznesową naszych klientów, pomagamy w:

  • docieraniu z profesjonalną i rzetelną informacją do klientów,
  • pozyskiwaniu silnych partnerów,
  • wzbudzaniu zainteresowania marką i usługami,
  • identyfikowaniu zagrożenia dla biznesu,
  • ograniczaniu ryzyka kryzysowego.

 

Zobacz też: Public relations oraz Analiza i strategia komunikacji.