Copywriting i ghostwriting


Copy_oferta

Ludzie biznesu nie zawsze czują się mistrzami słowa. Wymaga się od nich umiejętności prowadzenia atrakcyjnych wystąpień publicznych, ale pisanie tekstów, artykułów, opracowań, przygotowywanie prezentacji czy redagowanie analiz, nie muszą należeć do ich specjalności.

W dobrej sytuacji są Ci, którzy mogą liczyć na fachową pomoc w tworzeniu przekonujących tekstów. Otrzymują usługę w postaci profesjonalnego redagowania artykułów, przygotowywania analiz, opracowywania prezentacji. To właśnie jest copwriting, a w bardziej zaawansowanej postaci – ghostwriting lub guest authorship.

 

Jak to działa?

Swego czasu czytelnikom fachowego portalu prezentującego rynek reklamy i mediów redakcja przedstawiła szereg ciekawych porad z zakresu experiential marketingu, czyli marketingu opartego na budowaniu doświadczeń konsumenta.

Szczególnie dobrze sprawdza się on na rynku FMCG. Oswaja odbiorców z marką i przyzwyczaja do niej, czym wpływa na sprzedaż. Promuje określony model produktu, tworząc wokół niego wyjątkową aurę.

Ponad 80 tys. czytelników portalu codziennie otrzymuje kilka tego typu porad, którymi dzielą się profesjonalni praktycy. Mają one olbrzymi wpływ na rozwój zarządzania marketingiem w Polsce. Przy okazji promują nazwiska ekspertów oraz marki firm, dla których pracują oni na co dzień. Więcej na stronach serwisu.

 

Jeżeli dysponujesz rozległą wiedzą w dziedzinie, którą się zajmujesz, ale pisanie sprawia Ci trudność, to zdecydowałbyś się na dzielenie się doświadczeniami, gdyby ktoś pomógł Ci w redagowaniu tekstów? Opisany artykuł został w całości przygotowany przez nas na zlecenie naszego klienta, który się pod nim podpisał.

 

Co proponujemy?

Tak działa copwriting i ghostwriting. Na życzenie klientów podejmujemy się tego typu zleceń. Pomagamy m.in. w:

  • przygotowywaniu artykułów eksperckich,
  • opracowywaniu wystąpień,
  • redagowaniu analiz i opracowań,
  • przygotowywaniu prezentacji,
  • tworzeniu pism, stanowisk i interpelacji.

 

Zobacz też: Custom publishing oraz Komunikacja korporacyjna i kryzysowa.