Nasza oferta


offer

 

Kompleksowa obsługa w zakresie komunikacji, public relations i doradztwa reputacyjnego – to nasza specjalność. Z naszych usług korzystają firmy i instytucje rynku finansowego, kapitałowego, podmioty branży energetycznej, budowlanej oraz deweloperskiej, a także grupy reklamowe i mediowe.

Wyróżnia nas strategiczne podejście do oczekiwań i potrzeb klientów. Szanujemy ich zróżnicowane modele działania i złożone cele biznesowe. Jesteśmy profesjonalistami, dlatego postrzegamy naszą rolę nie tylko jako dostarczanie zamówionych rozwiązań na wysokim poziomie, ale także tworzenie dla klientów wartości dodanej.


» Public relations

W public relations strategia zakłada zdefiniowanie warunków w jakich odbywać się ma komunikacja, określenie jej celów, grup docelowych, a także sformułowanie przekazów.

więcej »


» Analiza i strategia komunikacji

Być z informacją tam, gdzie jest klient – to życzenie każdego profesjonalnego marketera i specjalisty ds. public relations. Aby je zrealizować, potrzebne jest z jednej strony doświadczenie, z drugiej – wiedza analityczna.

więcej »


» Komunikacja korporacyjna i kryzysowa

Budowanie przedsiębiorstwa mającego służyć klientom przez wiele pokoleń to proces oparty na wielowymiarowym zarządzaniu wszystkimi płaszczyznami jego funkcjonowania.

więcej »


» Media relations

Siła mediów jest dziś tak ogromna, jak jeszcze nigdy dotąd. Dlatego współpraca z nimi jest tak ważna. Dobrze prowadzone relacje z mediami to powinność każdej szanującej się marki.

więcej »


» PR internetowy

Internet to dziś najbardziej dynamicznie rozwijające się środowisko. Miliony informacji rozchodzą się w nim z zawrotną prędkością. Ci, którzy nie doceniają jego siły, nie mają szans na przebicie się.

więcej »


» Doradztwo reputacyjne

W public relations strategia zakłada zdefiniowanie warunków w jakich odbywać się ma komunikacja, określenie jej celów, grup docelowych, a także sformułowanie przekazów.

więcej »


» Relacje inwestorskie i komunikacja finansowa

Relacje inwestorskie to jedno z najważniejszych zadań firm notowanych na giełdach. Biorą one bowiem udział nie tylko w konkurencji w swoich branżach, ale także w rywalizacji o kapitał.

więcej »


» Social media

Rozwój nowych technologii, a wraz z nimi urządzeń mobilnych, sprawił, że komunikacja stała się prosta jak nigdy. Użytkownicy wymieniają się informacjami w zawrotnym tempie.

więcej »


» Custom publishing

Budowanie przewagi konkurencyjnej to jeden z głównych celów każdej firmy. Powadzi do niego wiele dróg takich jak: innowacyjna oferta, prokliencka polityka cenowa, przyjazna obsługa.

więcej »


» Copywriting i ghostwriting

Ludzie biznesu nie zawsze czują się mistrzami słowa. Pisanie tekstów, artykułów, opracowań, przygotowywanie prezentacji czy redagowanie analiz, nie muszą należeć do ich specjalności.

więcej »