Mikołaj Skorupski


Mikolaj_Skorupski

 

Założycielem i zarządzającym Good Message jest Mikołaj Skorupski, wieloletni menedżer komunikacji, public relations i marketingu instytucji finansowych.

Doświadczenie w tych dziedzinach zdobywał pracując m.in dla: Ernst & Young, News Outdoor Poland, Provident Polska, PZU. Był też Rzecznikiem Prasowym PZU Życie (w latach 2004 – 2005), Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (w 2008 r.), a także Szefem Działu PR i Marketingu Polskiej Izby Ubezpieczeń (latach 2009 – 2010).

Zrealizował ponad 30 programów i strategii wizerunkowych, a także kampanii promocyjnych i edukacyjnych. Tworzył nowatorskie koncepcje wspierające reputację usług ubezpieczeniowych, w tym m.in. w obszarze prywatnych ubezpieczeń zdrowotnych, prywatnych ubezpieczeń emerytalnych oraz finansów osobistych.

Zobacz biogram w serwisie branży public relations Proto.pl, a także w serwisie biznesowym Money.pl.

Mikołaj Skorupski jest też publicystą. Podejmuje problematykę public relations i reputacji:

„Odczarować reputację”, Miesięcznik Ubezpieczeniowy, luty 2013 r.
„Czas na fakty”, Miesięcznik Ubezpieczeniowy, marzec 2013 r.
„Zaufanie jest filarem”, Miesięcznik Ubezpieczeniowy, marzec 2014 r.

 

Dołącz na Facebooku, Twitterze, Linkedin, Google+.