Aktualności

Aktualności

Polski Związek Faktorów z Good Message

Polski Związek Faktorów, organizacja samorządu branżowego, reprezentującą podmioty świadczące usługi faktoringowe w Polsce powierza opiekę nad działaniami public relations agencji Good Message. Do zadań agencji będzie należała współpraca z mediami oraz doradztwo...

czytaj dalej

TUZ wybiera Good Message

TUZ Ubezpieczenia nawiązał współpracę w zakresie public relations agencją Good Message. Do zadań agencji będzie należała współpraca z mediami oraz doradztwo komunikacyjne.  TUZ Ubezpieczenia to nazwa marki związanej z TUZ Towarzystwem Ubezpieczeń Wzajemnych,...

czytaj dalej

PBUK stawia na Good Message

Polskie Biuro Ubezpieczycieli Komunikacyjnych wybrało agencję do obsługi public relations. Realizację działań komunikacyjnych i medialnych powierzyło Good Message.   Agencja będzie prowadzić przede wszystkim zarządzanie relacjami z mediami, a także współpracę z...

czytaj dalej

Zaufanie jest filarem

Przychody firm są ściśle powiązane z ich reputacją. Podmioty o niekorzystnym wizerunku tracą. Dobrze obrazuje to sytuacja na polskim rynku ubezpieczeń. Negatywny obraz branży w oczach klientów spowodował widoczny spadek sprzedaży usług. Analizę na ten temat...

czytaj dalej

Odczarować reputację

W wydaniu Miesięcznika Ubezpieczeniowego z lutego 2013 r. ukazał się artykuł Mikołaja Skorupskiego, założyciela Good Message, nt. reputacji usług asekuracyjnych w Polsce.   Jaki jest stopień zaufania polskich konsumentów do rynku ubezpieczeniowego i świadczonych...

czytaj dalej

Good Message dla forum TFI

Forum Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych SA wybrało agencję do obsługi public relations. Obowiązki te powierzono firmie Good Message. Do zadań agencji należy przede wszystkim współpraca z mediami oraz komunikacja z rynkiem finansowym i jego uczestnikami.   Forum...

czytaj dalej

Good Message rozpoczyna współpracę z INSIA

Największa w Europie Środkowej i Wschodniej firma pośrednictwa ubezpieczeniowego powierza opiekę nad działaniami public relations agencji Good Message. Do zadań agencji będzie należała współpraca z mediami oraz doradztwo komunikacyjne.   INSIA to największa sieć...

czytaj dalej

Good Message w Dzienniku Ubezpieczeniowym

Mikołaj Skorupski, właściciel agencji Good Message, w Dzienniku Ubezpieczeniowym z 22 marca 2013 r., opowiada o roli, jaką odgrywa reputacja ubezpieczycieli.   Mikołaj Skorupski w publikacji przytacza przykłady krajów wysoko rozwiniętych gospodarczo, w których...

czytaj dalej

Czas na fakty

Marka jest tym, co ludzie mówią o Tobie - powiedział Jeff Bezos, twórca Amazon.com. Czy w trosce o swoją markę ubezpieczyciele zaczną przywiązywać większą wagę do opinii otoczenia? - pyta Mikołaj Skorupski, właściciel Good Message na łamach Miesięcznika...

czytaj dalej

Rynek polis potrzebuje PR

Miesięcznik Ubezpieczeniowy w wydaniu z marca 2013 r. prezentuje artykuł Mikołaja Skorupskiego, założyciela agencji Good Message, nt. ubezpieczeniowego public relations.   Niski stopień zaufania do firm ubezpieczeniowych w Polsce (zaledwie 14 proc. wg „Diagnozy...

czytaj dalej

CBOS wybiera Good Message

cbGood Message rozpoczyna współpracę z Fundacją Centrum Badania Opinii Społecznej. Agencja będzie odpowiedzialna za doradztwo komunikacyjne, a także obecność marki w mediach społecznościowych.  Fundacja Centrum Badania Opinii Społecznej i Good Message zawarły...

czytaj dalej

Wizerunek rynku ubezpieczeniowego

Good Message prezentuje analizę wizerunku rynku ubezpieczeniowego w Polsce. Opracowanie zawiera najważniejsze informacje dotyczące społecznego postrzegania tego sektora. Blisko dziesięcioletnie doświadczenie Mikołaja Skorupskiego, założyciela Good Message, na rynku...

czytaj dalej

Kontakt

  send@goodmessage.pl
  +48 501 330 753